ایرانسل

ساخت وبلاگ

طبق گزارشات خبرهای اعلام شده، 27 اردیبهشت ماه روز جهانی جامعه ی اطلاعاتی و مخابرات است. به مناسبت این روز اپراتور های ایرانسل و همراه اول به هر کدام از کاربران خود 1 گیگابایت اینترنت هدیه می دهند.  

هدیه همراه اول و ایرانسل به مناسبت روز ارتباطات

هدیه اینترنت و مکالمه رایگان شاتل موبایل به مناسبت روزجهانی ارتباطات 

توجه داشته باشید که این طرح در روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه به مدت 24 ساعت برای کاربران شاتل موبایل فعال شده و آنها می‌توانند از بسته‌ هدیه شاتل موبایل پلاس در صدها شهر کشور است

شاتل موبایل نیز همچون اپراتورهای دیگر به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات مخابراتی  1300 مگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس و 100 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به کاربران قدیمی و جدید سیم‌کارت‌ دائمی و اعتباری خود هدیه کرده است.

پس از شماره گیری و فعال شدن اینترنت هدیه  هر کس تا پایان سه‌شنبه 31 اردیبهشت برای استفاده از آن فرصت دارددر واقع کاربران برای استفاده از این یک گیگ اینترنت هدیه باید کد ستاره 98 مربع را شماره گیری نمایند.

17 می یا 27 اردیبهشت روز جهانی جامعه اطلاعاتی و مخابرات ست که این روز در سال 2005 بعد از "اجلاس جهانی جامعه اطلاعات" در تونس، توسط ، سازمان ملل متحدد نام گذاری شد.

گفتنی است این هدیه نیز به پاس قدرانی از کاربران اپراتور ایرانسل در نظر گرفته شده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,اینترنت,ایرانسل,همراه اول, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 443 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:11

نابرخبرهای اعلام شده اپراتور ایرانسل با ارائه «تلویزیون اینترنتی لنز» شرایطی را فراهم کرده است که از این به بعد افراد ناشنوا و کم شنوا بتوانند به آسانی از برنامه ها و فیلم و سریال های تلویزیونی بهره مند شوند.
ارائه خدمات لنز توسط ایرانسل برای ناشنوایان

تلویزیون اینترنتی لنز چیست؟

لنز یک برنامه کاربردی تلویزیون تعاملی است که توسط آن به دنیایی از مولتی مدیا دسترسی پیدا خواهید کرد. لنز این امکان را به شما می‌دهد تا شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی را به صورت زنده در تلفن هوشمند خود داشته باشید و از این طریق شبکه‌های مختلف را دریافت کنید. علاوه بر آن، توسط لنز به آرشیو وسیعی از سریال‌، فیلم و موزیک دسترسی خواهید داشت که البته برای استفاده از آن‌ها می‌بایست اشتراک خریداری کرد.

 

ایرانسل هدف خود را از تامین امکانات لازم برای ناشنوایان، آشنایی و تجربه زندگی دیجیتالی برای آنها عنوان کرد. در کل کاربران دائمی و اعتباری سیم کارت ایرانسل ناشنوا می‌توانند با استفاده از این امکانات به محتواهای اختصاصی خود در تلویزیون اینترنتی لنز دست یابند.

در واقع ایرانسل با در نظر گرفتن خدماتی همچون زیرنویس و راهنمای مخصوص ناشنوایان شرایطی را فراهم کرده است تا ناشوایان بتوانند راحت‌تر برنامه‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,سیم کارت دائمی,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 472 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:47

با توجه به خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل با نزدیک شدن به روزهای ماه مبارک رمضان،این اپراتور قصد دارد که در سال جاری هزینه های مربوط به مراسم افطاری خود رابرای امور خیریه و شهروندان صرف نماید.ایرانسل همچنین از شرکت های همکار خود دعوت نمود تا در این امر شرکت نمایند.

ایرانسل هزینه مراسم افطاری خود را صرف امور خیریه کرد

پیش از نوروز سال جاری، در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۶، ایرانسل تمامی هزینه‌های مربوط به هدایای نوروزی خود را صرف بهبود وضعیت زندگی، معیشت و تأمین مسکن برای کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه کرده بود و از شرکت‌های همکار خود نیز خواست تا ضمن خودداری از ارسال هدایای نوروزی به این شرکت، هزینه‌ آن را به همین امور مختص دانست.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 361 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:11

با توجه به گزارشات اخیر از سوی ایرانسل امسال مانند سال های قبل در ایام حج در شهرهای مدینه منوره و مکه مکرمه کاربران اپراتور سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل که از دریافت خدماتی همچون رومینگ بین الملل دیتا،تماس صوتی و پیامک را عرضه میکند و کلیه کاربران تجربه خوبی را دریافت کرده اند، افزایش 96 درصدی استفاده از سرویس دیتا و افزایش میزان مصرف کاربران در ارسال و دریافت پیام کوتاه وتماس صوتی نشان دهنده ی کیفیت مورد نظر و تلاش بسیار ایرانسل برای هم سطح و پایین نگه داشتن هزینه های کاربران است.

رشد ۹۶ درصدی رومینگ ایرانسل در حج 97
 هچنین نمایندگان اعزامی سیم کارت ایرانسل در طول ایام برگزاری مراسم حج مثل سالهای گذشته به صورت ۲۴ ساعته به زائران مدینه منوره و مکه مکرمه ارائه خدمت کردند.


ایرانسل، به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران و اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، علاوه بر ارائه سرویس پایدار، در بالاترین حد استانداردهای جهانی رومینگ به حجاج، روزانه ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان و۴ بسته‌ اینترنت ویژه با قیمت‌های مقرون به صرفه برای حجاج درنظر گرفته بود.
 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,ایرانسل,رومینگ,سیم کارت اعتباری,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 483 تاريخ : دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:23

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،با کمک فناوری نوین وب برنامه کاربردی پیشرفته(Progressive Web Application) به علت محدود شدن از سوی شرکت اپل برای مشترکین ios  به طور همیشگی از بین خواهد رفت و مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری میتوانند ازنسخه جدید  اپلیکشین «ایرانسل من» احتیاجی به بروز رسانی،این نرم افزار را روی تلفن های همراه خود اجرا نمایند.

نسخه ی جدید اپلیکیشن ایرانسل من توسط ایرانسل ارائه شد

چندی قبل شرکت اپل محدودیت‌هایی را برای برخی نرم‌افزارهای کاربردی ایرانی اعمال کرد که هم جهت با آن در ایران دسترسی به بعضی از نرم‌افزارهای کاربردی مختل شد. ایرانسل با به‌کارگیری تکنولوژی جدید وب‌اپلیکیشن‌پیشرفته (PWA) نسخه جدیدی از نرم‌افزار کاربردی ایرانسل من را جهت بهره‌گیری هرچه بهتر کاربران خود از خدمات این نرم‌افزار ارائه کرده است.

کاربران سیم کارت "ایرانسل" و «ایرانسل من» که کاربر iOS هستند می‌توانند در مرورگر Safari خود آدرس ایرانسل را جست‌وجو کنند و پس از ورود به صفحه «ایرانسل من»، در نوار پایین صفحه گزینه را انتخاب و روی گزینه Add to Home Screen کلیک کرده و گزینه Add را انتخاب کنند. پس از این آیکون نرم‌افزار کاربردی  به صفحه نرم‌افزارهای گوشی اضافه خواهد شد و کاربر می‌تواند با کلیک بر روی آن وارد برنامه شود.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 477 تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:03

اپراتور همراه اول و ایرانسل با توجه به شروع ماه مبارک رمضان 1398 برای کلیه کاربران دائمی و اعتباری خود تخفیف های مختص برای همراهان با طرح های مختلف تماس صوتی و پیامکی در نظر گرفته است.

پیشنهاد ویژه ایرانسل و همراه اول به مناسبت شروع ماه رمضان

طرح‌های ویژه ایرانسل به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان

کاربران خطوط‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #4444*  از تخفیف‌های ویژه‌ اختصاصی خود برای دریافت خدمات مکالمه و اینترنت در ماه رمضان استفاده کنند.

طرح‌های ویژه همراه اول به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان

کاربران همراه اولی توجه داشته باشند که در هنگام استفاده از طرح 5+55 ماه رمضان نمی‌توانند به طور همزمان از طرح مکالمه همراه نیز استفاده کنند، همچنین این طرح تنها شامل مکالمات درون شبکه‌ای است و در حالت رومینگ یا مکالمه با سایر اپراتورها قابل استفاده نمی‌باشد.

همراه اول امسال نیز همچون سال‌های گذشته طرح 5+55 را در نظر گرفته است تا بدین ترتیب کاربران بتوانند با ثبت‏ نام رایگان در طرح 5+55، در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس خود با سیم کارت همراه اول، پس از گذشت 5 دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه در همان تماس، به صورت رایگان مکالمه نمایند.

کاربران برای شرکت در این طرح می‌بایست عدد 1 لاتین را به 8055 ارسال نموده و یا کد #421*10* را شماره گیری نمایند.

توجه داشته باشید که طرح تخفیفی ماه رمضان ایرانسل از روز 17 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

از دیگر موارد مهم طرح ویژه رمضان ایرانسل مربوط به روش محاسبه آن است، زیرا محاسبه و اعمال تخفیف بر طبق ترافیک شبکه و به‌صورت هوشمند انجام می‌شود، بنابر این در ساعت‌ها و مکان‌های گوناگون، کاربران تخفیف‌های مختلفی دریافت خواهند کرد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,سیم کارت دائمی,رومینگ,همراه اول,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 541 تاريخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:41

بنابر خبرهای اعلام شده اپراتور ایرانسل از 17 فروردین ماه 1398 تا اردیبهشت ماه 98 «طرح ویژه قرعه کشی 3 دستگاه پژو 207 و 30 سکه تمام بهار آزادی را برای کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری در نظر گرفته است» تا 4 اردیبهشت 98 یکی از 33 برنده خوش شانس این جوایز باشید.

قرعه کشی بزرگ ایرانسل در سال 1398

از ۱۷ فروردین تا ۴ اردیبهشت ۹۸، با انجام حداقل یکی از موارد زیر به صورت خودکار در قرعه‌کشی شرکت کنید:

ترابرد به ایرانسل

  • شما کاربران اپراتورهای دیگر نیز می‌توانید بدون تغییری در شماره تلفن‌همراه خود،خط خود را به خط ایرانسل تبدیل کنید و علاوه‌بر شرکت در قرعه‌کشی، از قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، اینترنت پرسرعت، کیفیت بالا در آنتن‌دهی، تنوع خدمات و محصولات و پوشش‌دهی گسترده لذت ببرید.

خرید سیم‌کارت اعتباری، دائمی و هواداری ازنمایندگی‌های مجاز فروش سیم‌کارت ایرانسل در سراسر ایران

  • با خرید سیم کارت دائمی علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی، ۲۰ گیگابایت اینترنت یک‌ماهه و یک ساعت مکالمه روزانه ایرانسلی هدیه بگیرید.
  • با خرید سیم کارت اعتباری علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی، از ۴ هزار تومان اعتبار اولیه رایگان برخوردار شوید و پس از خرید اولین شارژ، ۱۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی و ۱.۵ گیگابایت اینترنت ۲۰ روزه هدیه بگیرید.

تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی

  • با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی، یک‌ساعت مکالمه روزانه ایرانسلی هدیه بگیرید و با اطلاع از پیشنهادهای تشویقی و طرح‌های تعرفه، از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.

‌روشن‌کردن سیم‌کارت‌های غیرفعال

  • اگر حداقل ۹۰ روز سیم‌کارت خود را خاموش کرده‌اید، با فعال‌سازی دوباره آن و اگر حداقل ۳۰ روز از اینترنت سیم‌کارت خود استفاده نکرده‌اید، با استفاده دوباره از اینترنت در قرعه‌کشی شرکت کنید.
ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 536 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:22

و باز خبری جدید و مهیج برای فوتبال دوستان از طرف ایرانسل  همه را شوکه کرد. ایرانسل دوباره شراط ویژه ای  را برای استعدادیابی فوتبال دوستان فراهم آورد و با برگزاری کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا برای دومین بار و برای رده های سنی نوجوانان 11 تا 13 سال ،فرصتی دوباره برای علاقه مندان به این ورزش را در اختیارشان قرارداد.این استعدادیابی در خرداد 98 انجام می شود و متقاضیان می توانند تا 10 خرداد برای حضور در این کمپ اقدام نمایند.

خبری جدید و مهیج برای فوتبال دوستان

این دوره برگزاری کمپ فوتبال ویژه پسران 11 تا 13 ساله بوده و نوجوانانی که در دوره ی قبلی حضور نداشته اند می توانند در این دوره شرکت کنند.

شرایط شرکت در این مسابقه مهیج  و با نشاط بسیار راحت است. بدینگونه که برای شرکت در این کمپ خانواده نوجوانان  مذکور می توانند یک دقیقه ویدئو از بازی فوتبال فرزندانشان  را گرفته و تا تاریخ 10 خرداد 98  به نشانی  کمپ ایرانسل   ارسال نمایند و منتظر اعلام نتیجه در تاریخ ذکر شده بمانند.

ویدئوهای رسیده در روز 19 خرداد ماه توسط تیم کارشناسان حرفه ای استعدادیابی مورد ارزیابی قرار می گیرد و از میان همه ی شرکت کنندگان  60 نفر برای آموزش  سه روزه به کمپی که از 28 تا 30 خرداد 98 برگزار خواهد شد دعوت می شوند.

پیش از این نیز ایرانسل چهار دوره کمپ استعدادیابی با حضور بازیکنان و سفیران استعدادیابی لالیگا  نظیر لوئیس گارسیا، ژولیو باپتیستا و گایزگا مندیتا در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم‌ ملی و باشگاه‌های ایران برگزار کرده است که در چهار کمپ قبلی ۳۳۰بازیکن نوجوان مستعد شناسایی شده، آموزش دیدند و مدارک حضور در این کمپ‌ها را دریافت کردند.

در واقع در راستای تفاهم نامه ای که بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا  در خصوص برگزاری کمپ های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا  و با هدف فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی با کیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه میان جوانان برگزار می شود منعقد گردیده است.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,لالیگا,ایرانسل,کمپ فوتبال, استعدادیابی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 525 تاريخ : يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:48

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،پیش شماره جدید 0905 در لیست شماره های اعتباری جدید این اپراتور قرار گرفت. متقاضیان برای خرید سیم کارت اعتباری جدید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و شماره مد نظر خود را خریداری نمایند.

پیش‌شماره ۰۹۰۵ به فهرست پیش‌شماره‌های ایرانسل اضافه شد

ایرانسل طبق آخرین خبر اعلام شده بیش از ۴۹ میلیون کاربر فعال دارد و وزرای ارتباطات دولت یازدهم و دوازدهم عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور را به این اپراتور ارتباطی کشور داده‌اند.

سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در بیش از ۳۸۰ شهر پوشش نسل ۴.۵ (LTE Advanced/4G+) خود را گسترش داده است، این آمار برای پوشش 4G ایرانسل برابر با ۳۰۶۴ و برای پوشش نسل سوم یا 3G برابر با ۳۹۸۴ منطقه، اعم از شهر، دهستان و جاده اعلام شده است. ایرانسل همچنین در بیش از ۱۴۰ منطقه پوشش اینترنت ثابت یا TD-LTE را گسترش داده و با ۴۹ کشوررومینگ4G دارد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,سیم کارت دائمی,خرید سیم کارت,فروش سیم کارت,اینترنت,رومینگ, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 523 تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:54

بنابر خبرهای اعلام شده اپراتور ایرانسل،در 2 فروردین ماه 1398،طی جشنواره ای که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما اجرا شد.لوح تقدیر«جشنواره سراسری رضایت مندی مشتری در جهت گیری و پشتیبانی از کالا و خدمات ملی» از سوی انجمن ملی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان به اپراتور ایرانسل اهدا شد.

 درهمایش سراسری رضایت‌مندی مشتری لوح تقدیر به ایرانسل رسید
ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری پیش از این و در ۵ سال متوالی موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.

این لوح و تقدیرنامه طبق رسیدگی شاخص‌های ۱۷گانه کیفیت نظیر رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت سیم کارت های دائمی و اعتباری و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، اعلام به‌روز قیمت محصولات تولیدی از طریق وب‌سایت و رسانه‌ها، توسعه‌ شبکه خدمات نمایندگی در کل کشور و ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای کاربران و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به ایرانسل تعلق گرفته است.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,قیمت سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 340 تاريخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:47

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،در خرداد1398 دومین دوره طلایی از «فصل جدید کمپ های استعدایابی ایرانسل-لالیگا» برای پسران از سنین 11 تا 13 ساله و نوجوان هایی که در دوره های قبلی شرکت نداشته اند میتوانند در این دوره جدید اقدام و ثبت نام نمایند

دومین فصل جدید کمپ استعداد یابی ایرانسل

کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا در جهت تفاهم‌نامه‌‌ای که بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا ، لالیگا، با دو هدف فراهم آوردن دسترسی کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل به محصولات و محتوای ویدیویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه میان جوانان منعقد شده است، برگزار می‌شود. ایرانسل چندی قبل از تمدید این تفاهم نامه خبر داده بود.

ویدیوهای رسیده، روز ۱۹خردادماه توسط یک تیم کارشناس استعدادیابی مورد ارزیابی قرار گرفته و از بین شرکت‌کنندگان، ۶۰ نفر برای آموزش سه روزه به کمپی که از ۲۸ تا ۳۰ خرداد ۹۸ برگزار خواهد شد، دعوت می‌شوند.

ایرانسل پیش از این، چهار دوره کمپ استعدادیابی با حضور بازیکنان و سفیران استعدادیابی لالیگا نظیر لوئیس گارسیا، ژولیو باپتیستا و گایزگا مندیتا در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم‌ ملی و باشگاه‌های ایران برگزار کرده است. در چهار کمپ قبلی ۳۳۰بازیکن نوجوان مستعد شناسایی شده، آموزش دیدند و مدارک حضور در این کمپ‌ها را دریافت کردند.

برای شرکت در دوره جدید کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا خانواده نوجوانان ۱۱ تا ۱۳ سال می‌توانند یک دقیقه ویدیو از بازی فوتبال فرزندانشان را تا تاریخ ۱۰خردادماه را به وب سایت مد نظر ارسال نمایند.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 317 تاريخ : دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:44

طبق  گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل در 2 اردیبهشت ماه 1398 بزرگترین رخداد در «نمایشگاه بین اللملی بورس ،بانک و بیمه»،به طورسالانه با حضور عده ای بسیار زیادی از سازمان های توانای داخلی و خارجی برگذار میشود.این رخداد به عنوان مهم ترین وارزشمند رخداد های مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با همکاری وسیع فعالان،نیروهای خبره و متخصصین بازار مالی همراه شده است.  

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضوراپراتور ایرانسل

کاربران و علاقه‌مندان زمینه های بورس، بانک و بیمه می‌توانند با مراجعه به کارشناسان ایرانسل در غرفه 8 سالن B38 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از آخرین راهکارهای کارآمد این حیطه با خبر شوند.

 

واحد کسب‌وکارسازمانی سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل با ارائه راهکارهای کاربردی مانند خدمات پرداخت با استفاده از اعتبار سیم کارت(DOB)، شبکه امن همراه(APN)، اینترنت دیگرپرداخت(Sponsored Data)، مدیریت هوشمند ناوگان(FMS) در این نمایشگاه حضور دارد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,اینترنت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 337 تاريخ : شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:09

بنابر خبرهای اعلام شده وبه گفته ی مدیر عامل شرکت مخابرات  ایران سید مجید صدری با جاری شدن سیل در بعضی از نقاط استان های کشورمان ایران باعث ایجاد نابسامانی های زیادی،شهروندان مناطق سیل زده دلواپس قطعی تلفن ثابت خود به سبب بدهی نباشد.

 در شهرهای سیل زده مهلت پرداخت قبوض مخابراتی تا پایان اردیبهشت ماه میباشد

سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل از همان روزهای ابتدایی وقوع سیل، مکالمه و پیامک را در استان‌های شمالی کشور رایگان اعلام کردند و با ادامه یافتن سیل و رسیدن آن به سایر استان‌های کشور هر سه سیم کارت های دائمی و اعتباری اپراتور هم مکالمات درون شبکه و هم برون شبکه را در 4 استان کشور همچون لرستان، ایلام، خوزستان و گلستان را رایگان اعلام کردند.

گفتنی است، اپراتورهای مذکور در ادامه اقدامات حمایتی خود علاوه بر موارد گفته شده، در چند مورد ارسال کمک نقدی و تأمین اقلام اساسی خانوارهای مناطق سیل زده نیز شرکت داشتند.

صدری در این جهت افزود: تلاش همه جانبه مردم و ارگانهای مختلف کشور در کمک به هموطنان مناطق سیل زده ورفع دغدغه‌های آنان تا حد ممکن یک وظیفه اجتماعی است و شرکت مخابرات ایران نیز در همین جهت تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام شرایط و امکانات لازم ارتباطی را برای همه عزیزان در این مناطق به بهترین نحو مهیا کند.

در واقع شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است که در جهت کمک به هموطنان مناطق سیل زده، تا پایان اردیبهشت ماه هیچ گونه خدمات مخابراتی در این مناطق به علت بدهی قطع نخواهد شد. 

از جمله دیگر مشکلات منطق سیل زده قطع ارتباط تلفن ثابت و موبایل بوده است، زیرا به دلیل جاری شدن سیل بسیاری از تجهیزات سایت‌های اپراتورها غرق شدند یا بعضی از سایت‌ها به دلیل افت ولتاژ یا قطعی شبکه برق دچار خاموشی شده بودند، اما سرانجام با تلاش اپراتورها و مخابرات، برقراری ارتباطات موبایلی در این روستاها و شهرها در حالی صورت گرفت که مسیرهای ارتباطی آن نیز قطع شده و متخصصان سخت‌ترین شرایط را برای رسیدن به آن و رفع عیوب ایجاد شده متحمل شدند، اما با تلاش بی وقفه توانستند ارتباط را به مردم این مناطق بازگردانند.
گفتنی است علاوه بر شرکت مخابرات، اپراتورهای کشور نیز برای کمک به سیل زده‌ها و ایجاد شرایط مناسب تر برای آنها خدمات مختلفی را ارائه کرده است.


 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,سیم کارت دائمی,مخابرات,رایتل,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 334 تاريخ : چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:33

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،اطلاع از میزان پوشش اینترنت منطقه های گوناگون کشور،همواره تشویش خاطر بسیاری از مشترکین اینترنت شبکه خطوط تلفن همراه بوده است که این اپراتور با ارائه سامانه اطلاع رسانی از وضعیت پوشش شبکه این مسئله را حل نموده است کرد.

ارتقا سطح کیفیت سامانه اطلاع رسلنی از وضعیت پوشش شبکه ایرانسل

این روزها بیش از 2 هزار و 220 شهر، دهستان و جاده تحت پوشش شبکه نسل چهارم  (4G/LTE) ایرانسل و بیش از 3 هزار شهر، دهستان و جاده تحت پوشش اینترنت 3G قرار دارد. علاوه بر آن 390 شهر کشور به اینترنت 4.5G دسترسی دارد.

ایرانسل پس از اخذ پروانه رسمی ارتقای شبکه به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر، برای اولین بار در آبان ماه سال 93، شبکه نسل چهارم را در شهر مشهد راه‌اندازی شد.

از جمله سرویس که این سامانه انجام می‌دهد شامل: اطلاع از بالاترین پوشش منطقه کاربر، بالاترین نوع اینترنتی که گوشی تلفن همراه کاربر پشتیبانی می‌کند، همچنین نوع سیم کارت کاربر می‌باشد. اما به تازگی ایرانسل اعلام کرده است که امکان جدیدی به این سامانه اضافه شده است و از این پس کاربران ایرانسلی می‌توانند با استفاده از #20* درخواست تعویض سیم کارت اعتباری و دائمی خود و ارتقا آن به 4G را ثبت کنند.

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,سیم کارت دائمی,ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 298 تاريخ : دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:34